Ruilen/retourneren
Hoe te handelen?
Wanneer u niet tevreden bent met het geleverde product, kunt u deze per post aan ons retourneren. Om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen, adviseren wij dat u zich aan het volgende stappenplan houdt:- Mail of bel ons voordat u de producten retourneert. Aangezien wij dagelijks meerdere pakketten ontvangen is het van belang dat wij op de hoogte zijn van uw retourzending. Hierdoor kunnen wij deze beter en sneller verwerken. Mailen kan naar info@vanslounjuweliers.nl of bel naar 045-5271771 om persoonlijk uw retourzending door te geven.
- Verzend het artikel naar onderstaand adres. Zorg ervoor dat u alle originele verpakkingen, aangeleverde certificaten en eventueel ontvangen cadeaus (indien niet meegezonden, zullen wij de kosten hiervan van het te retourneren bedrag aftrekken) ook meestuurt en dat de producten niet kunnen schuiven (i.v.m. beschadigingen).
Terugbetaling
Voor de kosten van de retourzending bent u te allen tijden zelf verantwoordelijk. Wanneer het gaat om een (fabricage)fout of een door ons verkeerd geleverd artikel, zullen wij de kosten van de retourzending wel vergoeden. Mocht u het bestelde artikel om willen ruilen, dan zullen wij het omgeruilde, nieuwe artikel kosteloos naar u retour sturen (tenzij het aankoopbedrag na omruiling onder de €50,- komt). Wanneer u een artikel retourneert ontvangt u alle betalingen die u tot dat moment heeft gedaan van ons retour. Wij doen ons best dit bedrag z.s.m. te retourneren, uiterlijk 14 dagen nadat wij door u op de hoogte zijn gebracht van uw beslissing het product te retourneren. Wij mogen echter wachten met de terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat de goederen zijn teruggezonden. Wij zullen het bedrag met hetzelfde betaalmiddel als de oorspronkelijke transactie retourneren, tenzij u heeft ingestemd met een andere methode. Hiervoor zullen geen extra kosten in rekening worden gebracht.Uitzonderingen
Zoals hierboven al aangegeven kunnen wij artikelen alleen terugnemen wanneer deze in originele, onbeschadigde staat verkeren en (voor zover mogelijk) voorzien zijn van de meegeleverde papieren en verpakkingen. Er zijn echter een paar uitzonderingen, de volgende artikelen kunt u niet bij ons ruilen/retourneren:- Artikelen die op verzoek van de klant gegraveerd zijn
- Artikelen die op speciaal verzoek gemaakt/vermaakt zijn. Let op: ook trouwringen vallen hieronder!
- Artikelen die naar wens van de klant op maat gemaakt zijn